Monday, May 26, 2008

Undangan Majlis Perkahwinan

Ramai jugak nak kahwin musim cuti sekolah ni. Ucapan tahniah kita awalkan kepada mereka. Hari Ahad lepas dah langsung kawan kita Norainshatun. Siapa yang pergi ye?? Kepada sesiapa yang hadir ke kenduri ainshatun, tlg bagi gambarnya bole?? SELAMAT PENGANTIN BARU, AINSHATUN!!

Minggu depan ni hari Ahad ni plak bersaman 1hb Jun 2008, kawan kita si Amir Sharifuddin plak nak menamatkan zaman bujangnye. Rumah die kat Tasek, Ipoh. Alamatnye aku tak pasti, tapi boleh tanye geng2 ipoh mesti deme tahu. Mari kita pegi buat gempak ramai2.

Satu lagi kawan kita yang dah nak kahwin plak ialah saudara Khushairi. Dia nak adakan majlis pada 8hb Jun 2008 iaitu hari ahad. Kad undangannya ada tertera kt bawah ni :

So jika kawan2 ade masa dan tak banyak agenda lain boleh la kita memeriahkan majlis kawan2 kita yang nak kawin ni yer. Undangan WAJIB dipenuhi jika tiada halangan. Kepada sesiapa yang hadir ke majlis perkahwinan kwn2 kite ni, jgn lupe snap gambar ye!! Bole letak kt blog ni utk tatapan kawan2 yg lain..
. And here is the rest of it.

No comments: