Saturday, August 12, 2006

JEMPUTAN KE MAJLIS PERKAHWINAN

Assalamualaikum...
Apa kabo sahabat-sahabat sekalian..semoga semuanye sihat belaka..
Ni aku nak amik kesempatan nak jemput semuaa batch kita hadir ke majlis perkahwinan aku pada hari Ahad,3-9-2006..kat shah alam..Eh,aku nak kawin ke?Nak wat camne..dah jodoh..
Jadi aku harap korang semua sekeluarga dapatla datang kat kenduri aku ni..kepada siapa yang dah tau ni,aku wakilkan korang jemputla kawan2 kita yang lain..aku minta maaf banyak2 tak dapat nak pos kad kat korang..masa dah suntuk la..tak terkejar aku..banyak benda nak kena buat...
Akhir kata,jangan malu jangan segan..silalah datang ke kenduri kawin aku..korang bolehlah tengok attachment kad kawin aku..

alamat aku:No.34,Jalan Bawal 4,17/3D,
Seksyen 17,40200 Shah Alam.

Penting:Bawakla hadiah BESOR-BESOR yek..



2 comments:

Anonymous said...

berahim sajer taknak bagi aku pergi..buat kenduri ari isenin..ape daaaa...aikk heroq tak cakap pun nak khawin...sedar minggu depan die nak kahwin yer...

Anonymous said...

endera, kalo tak leh pegi rumah aku mari le join aku kita pegi rumah aina 20/8/2006 hari ahad.