Friday, September 22, 2006

MEETING FINAL TOUCH SALAM 94-98

Assalamualaikum pembuka cerita,
Buat sahabat tersayang semua,
Sudah lama blog ni tak di'update' isinya,
Alhamdulillah... ada jugak kelapangan nak berbicara.

Apa khabar semua? Lama kan dah takde sesiapa yang menambah tokok isi kandungan blog kita ni.. Asyik-asyik saya juga nak kena menyemakkan serba sedikit butir mutiara kata yang tak seberapa.

Kengkawan semua pun yang ada idea dan ada masa nak berkongsi cerita atau apa-apa info, hantar jelah nukilan cerita ke, gambar ke, cerita peribadi ker, apa-apa jelaaa kat
idrisiah98@yahoo.com

Okey semua. Nak buat pengumuman ni!


PERHATIAN! KEPADA BEKAS PELAJAR IDRISIAH TAHUN 1994-1998 YANG BERMINAT UNTUK TURUT SERTA DALAM MAJLIS ALUMNI IDRISIAH "SAHABAT LAMA (SALAM 94-98)" ANDA SEMUA BOLEHLAH MENGHUBUNGI CIK SAKINAH SAKOR.
LAGI SATU NAK KASI INGAT! 7 HB OKTOBER 2006 HARI SABTU ADA MEETING KAT BILIK MESYUARAT DI MADRASAH IDRISIAH. NI LAST MEETING NI...
This last final touch akan dihadiri oleh ramai kengkawan yang komited. Jadi sesiapa yang rasa nak tahu setakat mana progress nya majlis kita ni boleh la datang meeting jam 9pagi.
HARAP MAKLUM!

1 comment:

Anonymous said...

assalamualaikum, apa khabar semua, serba sikit nak cite pasal meeting yang last aritu, minta maaf sebab kurang beri kerjasama, aku ada masalah peribadi, budget dgn bantuan khusyairy dan faizal waahab aku dah siapkan, alhamdulillah. fitri thanks for the umbrella, khushairy thanks for the money, faizal waahab, thanks for the downloads. selamat berpuasa semua, dan moga kita bakal bertemu di safari nanti.