Monday, September 01, 2008

SELAMAT BERPUASA..!

Enter Fleedy

Assalamualaikum kwn2..

Alhamdulillah, kita sekali lagi diberi kesempatan oleh Allah S.W.T untuk merasai nikmat dan pahala di bulan ramadhan al-Mubarak ini.. bln ramadhan pada kali ini juga adalah ramadhan kali kedua aku menyambut puasa tanpa ayah yg tcinta.. (Al-Fatihah pada semua yg telah tiada..)

Bagaimana dgn sambutan kwn2 semua? ramai yg sambut dgn "org baru" kan?? hehee.. org baru yg aku mksudkn tentulah suami / isteri (yg baru dinikahi) dan anak (yg baru lahir).. ekhya dan fairuz sambut dgn suami masing2.. lee & oat, eda, sambut dgn anak yg bru lahir.. ade yg sambut puasa tanpa keluarga ke?? mgkin ade, tmbh2 lg yg berada jauh di perantauan..

Diharap semoga dgn kedatangan ramadhan kali ini, hati kita lebih bersih berbanding sebelumnya.. semoga amal ibadat kita juga berlipat kali ganda, tiada umpat keji sesama kita..

Di kesempatan ini, aku nak minta maaf banyak2 pd sesiapa sahaja yg pernah terguris, tersinggung, terase, sakit hati (dan yg sewaktu dgnnya) dgn aku.. antara sedar @ tidak, mungkin aku pernah melakukannya.. MAAFKAN AKU, YE!.. pd sesiapa pula yg pernah mbuat aku tguris, terase, tsinggung dsb, jgn risau.. awal2 lg aku dh maafkn.. terutama pd faizal whb, warak, dukun..

Last but not least, jgn tinggal puase yer!! jgn lupe g tarawih.. n jgn lupe anggota lain pon kena puase gak.. wassalam..

P/S : aku mengalu-alukan pd sesiapa yg nk tegur aku secara tbuka, tetapi mestilah dgn cara yg bhemah.. aku x suke pd umpat keji, hina nista dsb.. sekuat n setabah mane pon aku hadapi pancarobaa duniawi, aku tetap insan yg lemah..
And here is the rest of it.

No comments: