Friday, May 12, 2006

Jawatankuasa Alumni 98

Assalamualaikum,

Apa khabar semua? Semoga sahabat-sahabat berada dalam keadaan sihat sejahtera, aman bahagia.

Kenapa sunyi sepi je blog ni??? Takde sahabat2 yang nak sibuk2 kan ker??? saya ni sebenarnya teringin sangat nak ketemu dan bertemu dengan sahabat2 yang sama2 dulu menuntut di Idrisiah 1994-1998.

Lama tak jumpa sahabat yang selalu dapat no. 1 dalam tingkatan dari form 1 -3. Luqman! mana dianya?? Ada sesapa no. phone dia??? Lepas tu plak, Faisal Arifin! Mana la diaorang ni ek?? Dah tu plak, Ainin Sumaiyah. Fuad dan ramai lagi... Lama dah tak jumpa. Dengar cerita dah ada anak dan famili sendiri ye????

Best la kan.... Kalau jumpa mesti banyak cerita nak dikongsi ek??? HAH!!!! Disebabkan itulah, apa kata sahabat2 semua jom pakat ramai-ramai pi ek?? Pi mana tu??? Alahai! Tak tahu-tahu lagi ker?? Kan ke Idrisiah ada buat Ihtifal. Lepas je perasmian (daripada Pak Lah katanya), kita semua batch 1998 pakat kumpul kat satu tempat. Nanti tempat tu sahabat kita Faisal Ismail dan Sakinah Sakor akan uruskan. Bawa la semua kaum keluarga datang. Di sana nanti kita bersidang buat keputusan nak panjangkan alumni kita ni. Kita buat pakatan tubuh jawatankuasa sesama kita, bagi melaksanakan pelbagai aktiviti di masa akan datang.

Moga tercapailah hajat kita ni ye?? InsyaAllah.

Okeylah sahabat2. Nanti2 kita berceloteh lagi ek??? Jumpa lagi ! :)

2 comments:

Anonymous said...

luqman dah kawin tahun lepas kalo tak silap aku 21/8/2006. haritu aku turun KL bawak Kak aku pegi jumpa anak die kat UM balik aku berenti kat Rawang, masa tu aku jumpa Faisal Ariffin.

Luqman la ni keje kat Petronas & Faisal keje kat kilang kat Kedah. die baru balik dari jepun masa aku jumpa die. ni no contact diaorang

Luqman: 0176381224, luqmanrazali@petronas.com.my

Faisal Ariffin: 01-3342032

Anonymous said...

pembetulan tarikh kenduri luqman tu 21/8/2005