Friday, May 26, 2006

Meeting Alumni 1998

Assalamualaikum,

Dengan ini dimaklumkan. Berita baru yang kami terima. Ihtifal Idrisiah akan diadakan pada hari Jumaat jam 3petang. Jadi sahabat yang nak datang ke Idrisiah boleh la datang petang tu.

Lagi satu, maklumat terbaru yang disebarkan. Batch kita akan mengadakan meeting ajk Alumni 98 pada hari Sabtu 27/5/2006 jam 9pagi. Diharap sahabt2 dapat menghadirkan diri pada hari itu. Kalau sapa2 yang jauh, boleh datang malam Sabtu dan bermalam di Idrisiah. Penginapan disediakan.

Antara tentatifnya, pada jam 9pagi : kita akan berkumpul dan mengadakan meeting bersama. Mungkin guru2 akan turut hadir pada hari itu. selepas meeting, mungkin akan diadakan jamuan ringan bersama guru2. InsyaAllah.

Selepas itu, ada majlis perkahwinan sahabat kita di Ipoh. Wahidah katanya. Jadi, bolehlah selepas majlis kita berkonvoi pergi majlis perkahwinan sahabat kita ni ek?? Jangan tak tahu plak? Datang tau?

Diharapkan, sahabat2 dapat menghadirkan diri dalam majlis kita ini. InsyaAllah, dengan bermulanya meeting ini moga-moga alumni98 akan bergerak aktif untuk menyatukan semula persahabatan yang pernah kita bina satu masa dahulu. Harap sangat dapat kumpul ramai2 tau!

Okeyla sahabat2, cukup sampai disini. Lain kali kita cerita lagi. Doa restu untuk kita. Panjang umur kita berjumpa...... :)

3 comments:

Anonymous said...

maaf kawan2 sbb saya tak dapat hadir... amik ar gambar banyak2 .. nak tgk...ey faizal wahab..apsal kau tak call aku balik?

Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»