Sunday, June 04, 2006

3 Ibnu Rushd.

Satu kenangan yang tak dapat dilupakan!
Alhamdulillah, susah nak cari gambar lama ni. Jumpa juga akhirnya. Kira2nya dah 10 tahun yang lalu gambar ini diambil. Lain benar dengan yang sekarang.

Kali ni saya nak cuba memperingatkan semula semua sahabat2 kita yang berada di Ting. 3.

Bermula ngan kelas 3 Ibnu Rushd.













Dari kiri barisan belakang: M.Faizal, Faisal Arifin, Zaki, Khairi, Sopian, Fitri, Fakhrul, Fuad, Khairul Hisham.

Kiri dua dari belakang: Ashraf, Afizal, Nor Amir, Khairuddin, Hafizuddin, Ibrahim, Fakhruddin, Luqman, Hasnul, Fadhlan.

Kiri tiga dari belakang: Sahlah, Nadzirah, Ainin Sumaiyyah, Asiah, Fairus, Sakinah.

Duduk dari kiri: Zuraida, Aina, Fadzliah, Iftitah, Ustzh. Masreah, Zahanim, Naemah, Rabiatul Adawiyah.

Semuanya 32 orang pelajar 1 orang guru kelas. Alhamdulillah, semua dah berjaya dengan pencapaian masing2. Sahabt2 komen dulu la... Nanti2 saya pulak komen. Kelas lain nanti di lain ketika. Ada gambarnya, tapi tatap dan tenung la gambar sahabat kita ni dulu. Biar sampai puas. Jgn pulak rasa rimas. Dah banyak yang melepas, ada dah jadi suami dan isteri yang ada class!!

Cuba teka mana saya?????


30 comments:

Anonymous said...

hahahah...Faizal Wahab time nih kecik jer..sekarang dh tinggi dr aku...wer Wak dah khawin saper tau..heroq dah tunang...

Anonymous said...

kau biar betul wak dah kawin...
bila pulak heroq tunang??
ha..ha...amir pot kepala tetap beso...ha..ha..ha...brahim skg ni aku rasa pouch bag a.k.a perut dia makin beso...kudin..hm..jgn cakapla....

aku titah ni./.camne nak regsiter wei??
nak guna nama betul..nak register tak boleh la...
endera...tolon akus....

Anonymous said...

ni phone number aku 013-3014232. kalau ada apa2 call aje..senang.
ap... ko pegi mana ni??aku call tak pernahnya nak berangkat...

kudin..ko chambering tak?? kat mana sekarang??ni lagi sekor.. msg tak pernah nak balas...hampas...

-titah

Anonymous said...

woit titah, ap la ni die geng ngan abang Paul, mane die nak angkat tipon ko.

Anonymous said...

ish ish ish

nsem gk aku dulu ek

-sir carlito da joga bonito-

Anonymous said...

oit titah...ape ceriter..biler mau lepak nih? kerja dkat damansara pun susah nak jumper aku...nanti aku ader kes mahkamah kau jadik lawyer aku ek..hehehe..nak tulis nama kau tuh senang jer..takyah sign up pun takper...kan kat box comment nih kan ader 3 pilihan...blogger, Other dan anonymous...so kau pilih yg other tuh..pastuh type ar name kau kat box name tuh...kan senang jer..bersama dgn abg bozo lagi di minggu hadapan dalam segmen memecahkan monitor ye adek2..ahahahah

Anonymous said...

eh ramai tak tau ker wak dah khawin? heroq dah tunang pun lama gak..arituh aku jumper heroq sebab aku tak dapat dtg umah die masa die jemput kenduri arwah adik die..ye adik laki die baru meninggal..saper yg baru tau tuh marilah kiter sedekah al-fatihah kat adik die..sian heroq..dah ar dua beradik jer..nak call heroq nih number die..012 6927235

dey nih saper nih (sir carlito da joga bonito)? jgn ar bg nama samaran...

Anonymous said...

brahim ni memangla..dah aku call dia...kalau dia angkat tipon aku memangla tak dapat....wa.ha..ha.. dia kenela angkat tipon dia... orang kelantan kata.. "nanti kawe helo demo" tak ke pelik tu??

Anonymous said...

aku nengok nama ibrahim said...terkejut jugak aku mula2...ingatkan setiausaha FAM masuk dlm blog ni..rupa2nya ibrahim berkata....englishnya ibrahim said...
p/s: teringat summer english camp kat ulu kenas...best tu...jomlah kita buat gathering kat ulu kenas...sempena memperingati kelas inggeris itu.

kirud...sebagai presiden..tahniah diucapkan..

kenapa tak buat e-group ke..boleh email2 ngan kengkawan..aku percaya skg ni ramai dah kat ofis..n internet pun ade kan...

yang suka mencadang...

Anonymous said...

alhamdulillah rambut aku masih ada di depan

Anonymous said...

end..kenapa dalam ni kau senyap je..tak tanya apa2 pun kat ibrahim alang? selalu kalau aku call..kau asyik bertanyakan ibrahim alang je...

kepada sesiapa...tolong call no ni..kawan kita juga...tapi aku tahu sape...dia kenal aku..dia nilah yang cakap helmi bahrum dah nak kawin...call tau...ini adalah sebahagian daripada jejak kasih...

013 2987161

Anonymous said...

Apa dia atas!!!! Call la aku.. Aku kat Idrisiah bertapa ni... Nak jumpa aku pi bilik 30. Kengkawan dialu2kan.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

woi titah yg tinggi bak pokok kelapa di waktu pagi...aku skrg terus tanya ibrahim jer..takyah susah2 tanyer kau..wer kat blog nih kan kiter sumer jadi anak said ar..bukan berahim jer.. we are SAID FAMILY...yea babeh! hahah..

Anonymous said...

pipud..nih ader lagi sorang menyamar nih...jadik taik telinga la pulak.. kau kasi sound sikit...

Anonymous said...

ek elleh...si endera ni ngadu kat pipud pulak..knapa tak ngadu kat brahim je?? he..he...

oit sa'e..apa di atas tu kau nak tanya sape??

sape lah yek taik telinga ni.... kalau ada sape2 tahu cerita aku n taik telinga aku kat sekolah dulu mesti gelak...cilaka mamat ni.. aku terasa yang dia ni perli aku la...

end..buat la satu kolum forum..yang tajuknya tak berubah.. means that kita boleh baca sume yang ditulis oleh kawan2.. walaupun jauh..kita tetap boleh bersembang..dan kutuk mengutuk seperti biasa...ha..ha..ha..

aku yang amat merindui dalca yang falah selalu tak dapat di hari isnin..zumrah kau la end..tak kesian kat dia...kelako la..zaman sekolah...

Anonymous said...

aku rasa dalca yang korang mengidam tu dah pupus dimakan zaman, xde dah, dah ada menu baru nak tahu datang laa sini, hai jenuh aku promote idrisiah nie macam orang tourism pulak rasanya, jom laa datang sini makan lauk2 yang baru kt sini, dah xde nasi hidang dah, nasi hangat dah semuanya, bebudak makan dalam tray besi, dah xdelah lagenda zumrah itik lagi :p

Anonymous said...

aku jumpa heroq ngan mashitah kat pudu 3 haribulan aritu, memang padan dua orang tu, heroq pun dah macam model krim muka, macam mashitah gak, baby diorang mesti puteh melepak nanti insya allah :P
heroq teman mashitah balik kuala, bas diorang 4;30 petang, bas aku 6:00 petang, dia pun nmpak kelam kabut sikit, x dpt sembang lama, dia ada pesan jgn lupa datang kawin dia nanti, jomlah kita memenuhkan khemah kawin dia :P

Anonymous said...

aku tahu..yang faizal wahab lebih tinggi dari aku...he..he..

aku hari tu ada call abang raja.. dia mintak batch kita sponsor jersey utk budak2 idrisiah.. aku tak nak komen apa2.just inform n terpulanglah kepada yang berwajib utk ketengahkan n luluskan application tu...

pipud aku harap ko dah makin wars sekarang..teringat time berlakon english week dulu..memang ko berlakon macam sial..aku sampai hari ni tergelak..

aku rasa mamat bargito tu fitrila..
kat blog mana entah..ada wujud lagi nama 'arul'. ni mesti keja kudin si gemuk...

sa'e..any updates from skol? ko update lah kat sini..aku ingat this blog is going well..kita berinfo dlm blog ibnu rushd aje lah..

wei..mana gambo ibnu sina n ibnu khaldun??

Anonymous said...

Titah ... bab forum tuh kau kena bgtau fitri ker faizal wahab ker la ... sebab diorang yg administrator blog nih..aku hanya serangga yg hina jer.. hehehehe...

Anonymous said...

kecil sungguh dirimu end... sebesar serangga?? ha..ha..ha..

Anonymous said...

en ko semut ke lipas?

Anonymous said...

wah wah wah ... ibrahim ngan tinggi2 si pokok kelapa ... bukan main lagi mengutuk aku yer ... eheheh ... takder hal ... nanti kalau jumper tau la aku camner nak ngajor korang semua ... ha cuak ... hahaha ... titah free nanti kasi roger ya !

Anonymous said...

ok..kalu aku free nanti aku roger..
mana bebudak lain ni...si medoretor pun syp jek..nak tgu si pipud skg ni dia mst tgh tahajjud. kat sana kan malam...

pipud nanti ko layan world cup tak??

kepada kawan2..bagus kalau selalu tahajjud ni...muka jadi muda..badan jadi sihat dan seluruh anggota jadi kuat..aku tak tipu...

Anonymous said...

eleh titah..beriyer jer ckp..kau tuh buat ker tahajjud..? hehehe..aku dulu kalau tak cita2 nak jadi cam pipud.. tp tulah ........

Anonymous said...

ala abid...hang dulu pun bengkok jugak...betoi tak? (sekadar bertanya)

Anonymous said...

la ni aku tiap2 minggu lalu ikut bagan serai. lama gak tak jumpa si Raghib tu ye, apale agaknye aktiviti die sekarang ni ye. memang jenuh gak nak layan die tu ye dulu. tapi paling best layan pusing hanger baju & layan pusing buku latihan B.M (tapi aku tak reti buat le pusing buku, dari dulu sampai sekarang cuba tapi tak reti juga.

Anonymous said...

Salam..
Alhamdulillah...
Aku dah besar....
Sapa dulu suka kutuk aku bantut angkat tangan??? tu ler... aku ni lambat je nak membesarnya... belum sampai tempoh matang lagi kot masa kat Idrisiah tu... Ashraf pun dah meningkat maju pembesaran dia... dah nak kahwin dah pun..
endera je makin membesar tak mengecil...:)

Anonymous said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»