Friday, June 02, 2006

Meeting ALUMNI 98!

Assalamualaikum,
Alhamdulillah, meeting ALUMNI 98 pada 27 Mei 2006 di Bilik Mesyuarat Madrasah Idrisiah telah selamat diadakan. Untuk pengetahuan sahabat2, cuma 10 orang saje yang datang. Yang lain semua last minute cancel nak datang. Macam2 la alasannya.... Ada yang kata ada KDC (kursus dalam cuti) la... Kerja la.. Macam2 lagi la... Banyak sangat excuse!!! Maklumlah, ramai sahabat2 kita ni cikgu. Tapi takpe. Dengan yang sikit ni, insyaAllah bersemangat untuk mengumpul semua sahabat kita yang lain. Amin!
Dalam meeting tu, kita telah sepakat tubuhkan satu jawatankuasa penaja ALUMNI98. Tujuannya adalah untuk merancang bagi mengadakan PERJUMPAAN BESAR-BESARAN Batch 1994-1998. Dalam perbincangan tu, jumhur telah menetapkan satu organisasi penaja seperti berikut:
Pengerusi : Yang Berkobar-kobar M. Akhiruddin Timb. : Rahayu
S/U : kkin (Sakinah Sakor) Bendahari : Yang kurang jimat Faisal Ismail
Penajaan : Yang Besar Fitri & Yang sihat selalu Fakhruddin
Penerbitan : Yang Mulia Muhamad Faizal Abdul Wahab , seorang isteri solehah Rabiatul Adawiyah & Yang dikhuatiri Endera (bukan datang pun..)
Publisiti & Protokol : Fitri & Fairus
Jemputan : semua ajk
Jamuan & Penginapan : Jawatankuasa tertinggi
Meeting kedua insya Allah 24 jun 06 sabtu di Ipoh rumah Khairul Fitri.
Jadinya, 24 Jun nanti diharapkan lebih ramai lagi yang akan hadir turut sama menyumbang tenaga, idea dan pendapat dalam meeting ni ek?? Nama2 yang berkaitan diwajibkan datang. Jangan pulak nanti kata tak diberitahu ye??? Kalau tak tahu rumah Fitri kat mana, pergi je kat Masjid Jalan Dairy. Ada le orang yang nak menjemputnya.
Kalau sahabat nak tahu lebih lanjut, boleh la pi tanya kat Sakinah Sakor ye?? Database semua sahabat2 kita sedang di'update'kan. Sesiapa yang banyak tahu tentang alamat sahabat2 terbaru, minta send semua alamat2 kat email idrisiah98@yahoo.com.
Berikut adalah gambar2 yang telah diambil semasa meeting tu. Komen2 la ye?? Ma'as salamah.
Ilal liqa' :)
P/S : Kudin masuk wad kat Hospital Manjung. Accident katanya. Jari kaki kelingking dia retak. Semoga Kudin cepat sembuh.... Syafakallahu fika.. Amin!

3 comments:

Anonymous said...

mane gambarnye? dey apesal aku t'masuk dalam itu ajk punya hal? bukan taknak tp takut tak dapat nak bagi komitmen..yelar sebab aku duk jauh.. tp aku try la dtg..24th jun ek..

Anonymous said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»