Thursday, June 01, 2006

Info kengkawan kite!!!

Assalamualaikum semua,



Anak pak Khalil di Kuala Lumpur,
Membuat perniagaan siang dan malam,

Endera,adakah dikau semakin subur?

Ataupun dirimu itu semakin 'mengancam'.....!!! (Jgn marah nanti kena jual..!)



Apa khabar semua...!!! Ni saya ada terima email dari Endera Faizal. Mungkin dengan info-info ni, ianya bermanfaat pada kita semua. Thanks En.... teruskan usaha istiqomah anda. Chaiyuk!!!
Sesiapa yang ada idea atau karya yang kena mengena ngan blog kita ni, pakat2 send la ye? idrisiah98@yahoo.com.


Lain kali hantar lagi ya En??? Cari la kawan2 kita sekitar Lembah Klang. Gracias.. Syukria.. Syukran. :)

********************
Endera nukilkan....

aku nak berkarya tp tak pandai .. jd aku nak buat list update pasal kengakawan yg aku tau la apekejadah yg diorang tgh buat sekarang nih...and the list goes like this....

1)
Endera Faizal Abdul Khalil
Pekerjaan : Multimedia Designer
Tinggal : Petaling Jaya
Status : Bujang & Masih belum ader awek..tp tgh ngorat..hahah
Nama Panggilan kt sekolah : End yg jujur
Lain-Lain info : Saper tgk filem Castello Endera yg design poster...skrg bukak bisness advertising sendiri bersama dengan gjie dan beberaper kawan yg lain...saper nak buat advertising ker printing ke aper2 jerla sila emailkan ke nuwave.enterprise@gmail.com .. support kengkawan beb sebab company nih pun baru bukak..ehhe

2)
Shamsul Azizi Samsudin
Pekerjaan : Masih belajar di UiTM Shah Alam Degree in Marketing..sebelum ni belajar kat UiTM Sarawak pastu UiTM Melaka
Tinggal : Shah Alam
Status : Sudah berpunya
Nama Panggilan kt sekolah : Gjie yg JAHAT
Lain-Lain info : Mamat nih mmg semakin pandai sekarang dlm bab marketing sebab tu Endera ngan gjie nih bersepakat membuka company sendiri bersama beberape kawan lain..jadi ader bisness nak bagi sila email kat nuwave.enterprise@gmail.com

3)
Ahmad Tarmizi
Pekerjaan : Tak pasti tp kat Pejabat Register Company kat The Mall KL tu ar...tp mantap gak ar jawatan die
Tinggal : Sekarang Shah Alam tp tak lama lagi pindah Sunway..dekat ngan ofis aku..yeay!
Status : Masih Mencari
Nama Panggilan kt sekolah : Mizi @ Yusry .. hahaha
Lain-Lain info : Mizi seorang yg sangat pandai selepas Endera Faizal...sebelum ni die belajar kat UiTM Kedah pastu sambung degree kat UiTM Shah Alam amik course retailing...akan sambung ke Master dlm waktu terdekat nanti...Badannya masih kurus tp semakin hensem...

4)
Munir Irfan Ramlee
Pekerjaan : Business baja dan tolong bisness bapak die..
Tinggal : Bagan Datoh
Status : Sudah dipunyai
Nama Panggilan kt sekolah : Munir / Irfan / Cipan
Lain-Lain info : kaya skrg mamat ni..nak beli baja call die..mmg puas hati sebab baja air..die kata bagus baja tuh..dah buat pertandingan memancing kat kg die sebanyak 2 kali dan mendapat pulangan yg menggalakkan..

5)
Ahmad Ilham Mat
Pekerjaan : Pegawai Bank AmBank kat KL
Tinggal : Pandan Indah .. rumah die ader kolam besar..best..selalu lepak situ..hehe
Status : Bertunang..tp senyap-senyap
Nama Panggilan kt sekolah : Arm / Mat
Lain-Lain info : baru beli kereta .. dah kaya gak .. selalu main futsal kat ampang .. eh saper sini suker men futsal? ... dah gemok sikit sebab hati dah senang ... Nak mintak tolong bank loan call ar die ...

6)
Khairul Hisham Yusoff
Pekerjaan : Penolong Kaunseling kat Pusat Dadah kat Karak dan part time student UPM
Tinggal : Karak, Pahang
Status : Mempunyai sesuatu
Nama Panggilan kt sekolah : Syam / Arjong
Lain-Lain info : Baru beli kerete gak .. semakin berkeyakinan dlm hidup dan sanggup menghadapi risiko utnuk maju kehadapan ... dah nak abis belajar dah .. amik course HR tak silap ...

7)
Shahril Mokhtar
Pekerjaan : Kerja Library kat Tg Malim..kalau tak silap arr..
Tinggal : Tanjung Malim
Status : Bertunang ngan Nazirah bdak idrisiah gak tp kelas lain la
Nama Panggilan kt sekolah : Sharot / Oat
Lain-Lain info : semakin macho skarang dan ada talent ar nak jadi bapak .. elok sgt ar kahwin pun ... sekarang pakai scooter sbb aritu RXZ die kene curik mase die belajar kat UiTM Shah Alam ... adik die mei skolah idrisiah pun dah tunang gak tahun ni khawin ... susah nak jumper die nih so tak dpt nak citer sgt

8)
Mohd. Amin Hamid
Pekerjaan : Tak tau ar jawatan tp dah kerja ar kat Shah Alam
Tinggal : Klang
Status : Mempunyakan olehnya
Nama Panggilan kt sekolah : Amin / Amin Pala Besor
Lain-Lain info : kKorang ingat lagik tak mamat nih .. dulu idrisiah sampai form 2 jer .. pastu smbg belajar kat bagan dato apentah nama sekolah die .. mempunyai kereta enjin turbo color oren yg teramat la bisingnye rase nak tampar .. badan dah gemok sikit dr dulu .. die org kampung munir irfan gak...kalau ingat ar..

9)
Mohd Zaidi Osman
Pekerjaan : Restaurant Itali Waiter kat TTDI, KL
Tinggal : TTDI
Status : Mingkin telah punya
Nama Panggilan kt sekolah : Zaidi / Osman Kering / Jocker
Lain-Lain info : ni pun sure korang dah luper .. aku jumpe die balik sebab die dapat no phone aku dari abg aku .. giler ilang muncul mamat nih .. die berenti idrisiah maser abis form 3 lepastuh sambung teknik penang ... dulu mase sekolah aku ingat lagik die nih scandal ngan kak wa ngan asiah kan? kan? kan kak wa kan? ahhaah...

10)
Ainin Sumaiyah
Pekerjaan : Jawatan tak tau tp kat ASTRO
Tinggal : tak silap arituh dei cakap kat sentul ker cheras
Status : berkhawin dan mempunyai 2 org anak
Nama Panggilan kt sekolah : Ainin
Lain-Lain info : banyak gak citer aku dengar pasal minah nih ... tp aku tetiber terjumper die mase anugerah era 2003 kat bukit jalil .. terkejut aku..da kurus dah...suami die pun aku jumpe gak..nama faizal tk silap..tp sporting..kat uptown pun aku jumpe sekali..tp aku mintak no tefon die ckp takder...citer hot pasal die sebelum nih adalah fitnah semata2..jgn percaya kawan2..eheheh..

tu je lar details yg aku boleh bgtau dan diharap anda semua sebarkan jugak info terkini pasal korang sumer yeee...

jazakallahukhairankasira




--
Endera Faizal Abdul Khalil

8 comments:

Anonymous said...

En, Kirim salam kat deme semue. lame tak jumpe.

Anonymous said...

eyh...korang sumer pun buat la jugak update pasal korang .. nak gak tau .. ibrahim kawanku .. akanku sebarkan kiriman salammu kepada mereka semua nanti .. insyaallah..

Anonymous said...

end..cilaka lu... aku tahu..kau mesti tengah tergelak beso ni...

so..the mass gath planned sometimes in december ya.. so make a move friend.. insya Allah..aku akan tolong apa yang patut...

and lagi satu...bagilah alamat rumah fitri tu...direction kat mana...susah nak pergi woi,,ipoh tu jem ...ha.ha..ha...

Anonymous said...

heyy manusia..siapakah kamu..ciss bedebah lu..eh aku luper sorang kawan kiter lagik nih..samsul harun..budak taiping..ader gak aku jumper die..die skrg duduk shah alam...perangai memang x berubah dari dulu.skrg da jadi rock star..hahah

Anonymous said...

Assalamualaikum pada semua sahabat, dptlah kiranya bertemu dengan kalian semua, lebih2 lagi endera and the geng, aku ngan faizal wahab tadi baru lepas exam PTD, jumpa pulak yusry versi hitam manis tu, btullah dah bertambah hencem. esok ada exam lagi, lusa aku plak KPLI, tolong doakan aku ngan faizal serta mizi, nahar jumpa ipin kt bangunan tabung haji kt ipoh ambik exam PTD gak,
oklah contact laa aku kalau ada kelapangan, sa'e@faisal 019-5289607

Anonymous said...

uPDATE ttg aku ialah uptodate...
tgh cari keje paling ttp malas nak keje bank or yang berkaitan ngan nyer..kalau ustat plak duhhhhh lagi tak masyuk..

sesape ader keje kosong yang best bagitau ekk.....

Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anonymous said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»