Sunday, June 04, 2006

Daulat Tuanku!!



Assalamualaikum,

Kepada sahabat2 semua... Sorry bebanyak. Lupa pulak nak letak gambar. Endera! Jgn marah ye? Nanti kena jual.

Lagi satu... Sesiapa yang nak datang 24 Jun 2006 kat rumah Fitri boleh la datang ramai2. Bila lagi nak berziarah sambil jumpa kawan2 yang datang. En... Ajak la sesapa yang hang nak ajak.. Sangatlah dialu-alukan. Lagi ramai, lagi senang kerja kita.... Lagi program berjalan lancar. Sama2 kita tolong bantu untuk jayakan Perhimpunan ALUMNI 94-98.

Saya sukalah disini menjemput semua yang berminat untuk menyertai perhimpunan ini agar pakat berkerjasama, berganding bahu menyumbang keringat serta idea pengisian dalam majlis yang dijangkakan akan diadakan pada bulan Disember tahun ini. Tengoklah kalau boleh diadakan pada Hari Raya Puasa, kita akan cuba usahakan. Tapi kalau dah buat masa raya jgn pulak tak datang! Apa2 pun, nanti mai meeting kedua 24 Jun ni, kita sembang panjang2.

Selamat Hari Keputeraan Yang di-Pertuan Agong!

Permisi dulu! Ilal liqa' :)

16 comments:

Anonymous said...

Tudung pink tu Zuraida ker? oit fitri semalam kau sms aku tanya no heroq kan? aku tkder kredit ar mau reply.. nanti aku bg no. die ek..

Anonymous said...

ceh

ape kebendenye ada company sdrik

kredit pun x da

hampeh...

Anonymous said...

sori ar geng...kredit baru abis maa.. skrg call dah mahal maa..yelar sebab bawang merah kan dah naik harga..

Anonymous said...

woi endera buat apa sekarang? bila nak ikut jejak langkah abg engko, kalau kau dah buat album aku orang yang pertama beli tau.

Anonymous said...

woi sa'eeeeee..!! apa di bawah? ahahah..aku on the way la nih nak buat album..kau tak beli siap kau!!! heheeheh...kau buat aper skrg? wah wah wah..duduk bilik 30 yer..tu bukan bilik akhi salim yg garang nak kene tampar tuh ker?? kau skrg jadi pengganti salim ek..ingat jgn jadi cam salim pukul budak sesuka hati jer... lebih molek kalau duduk dan bawak berbincang...heheeh..sekadar pendapat.. tp kalau nak pukol gak ajak aku sekali..ahahahah

Anonymous said...

aku ada satu pantun


dua tiga kucing berlari,
semua penat.........

Anonymous said...

yo abang! apa di atas!
pendekatan aku tak macam salim tu...
tapi pengalaman paling manis skali kat sini kau tau tak, aku merasa laa pau rokok akhie salim tu, dia pun kekadang pau rokok aku gak... sapa sangka... :P
yo abang! bila nak datang sini? nak merasa tido kt bilik akhie salim datang laa sini...

Anonymous said...

Promosi Filem...

"The Omen" kini di pawagam berdekatan
Anak president Amerika kut yang jadi setan nie..?!
Huh! Amerika memang setan pun dari dulu lagi!

6/6/06 666

Anonymous said...

nie sapa plak yang rajin buat promosi filem hantu kt sini nie?

Anonymous said...

Shalom...apsal bebudak lelaki sume mcm pompuan umur 30-an gemuknya....tak exercise ker?....korang kang kena diabetes baru tau...tak pon heart attack tak pon high blood pressure...

zamri melaka pon dah kurus aper laaa...


aku nak tgk the omen laaa...citer pasal anti christ...menarikk

Anonymous said...

Hahahaaa...
sapa gemuk??? aku tak gemuk... tu depa laa.. aku siap main bola tiap2 petang apa...

En.. dia kata ko laa.. baim.. abid suka kata ko....
Ko tu abid, kurus macam mizi la pulak...

Anonymous said...

woi!!!
BRAZIL MENANG LA... 1-0 LAWAN CROTIA...

POWER GAK CROTIA MAIN SEMALAM...
END.. WEEKEND NI TURUN PEYRGHOK..
KITA PI JUMPA PIPUD... NAK TAK???

Anonymous said...

dey faizal ... niat di hati memang ar nak turon ... tp masa tak mengizinkan untuk hamba berjalan ke hulu ke hilir menemui kawan2 ... tp insyaallah kalau aku takder ape plan weekend nih, duit mencukupi dan tenaga ader aku roger kau okeh?

Anonymous said...

ok.. berita faham.. roger awal2 la tau.. mana tau tetiba je aku pun ada plan lain.. kan ke susah nanti..
untuk pengetahuan semua, tiap2 hari aku dok ngadap pc.... aku skang ni bukak cc.... meh la kat cc aku... kecik je... sementara tunggu kerja betul2.
Baim...
nak pi ke tak??? nanti aku ajak sa'e skali laa...

Anonymous said...

Faisal Ismail tu tak pernah bersukan... tu pasal dah jadi debab.. selalu gak dia lepak ngan kudin.. tu pasal dah mirip2 kudin tu.. hahahahaaaa..

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»